
Oslobandet Fønkhagen vender tilbake til SALT med sine elleve musikere, funky basslinjer og fyldige lydbilde inspirert av artister som Lake Street Dive, Lawrence og Sammy Rae & The Friends. Med en god dose catchy refreng og blåserekke skriver bandet låter om å bli alt for sjenert rundt crushet, toxic forhold du aldri klarer å gi slipp på og ikke minst å danse til seint på natt. Bandet har tidligere spilt på ikoniske Osloscener som John Dee, Rockefeller og Parkteatret, og står også på plakaten under årets Kongsberg Jazzfestival. Nå tar de med seg både utgitte låter fra den ferske EPen «Up Late With No One» og nytt materiale tilbake til utescenen på SALT 16. juli. Stemningen blir av typen feelgood, og kanskje crushet er der? Ikke vær shy, kom for å oppleve Fønkhagen definere fønk med «ø»!
Få ubegrenset tilgang til denne opplevelsen og hundrevis av andre med et Godopass-medlemskap.
Kom i Gang